This page has found a new home

Delta i utlottnigen om Muminmugg, Muminpussel och Muminbok

Blogger 301 Redirect Plugin margin:0; padding:20px 10px; text-align:center; font:x-small/1.5em "Trebuchet MS",Verdana,Arial,Sans-serif; color:#333; font-size/* */:/**/small; font-size: /**/small; } /* Page Structure ----------------------------------------------- */ /* The images which help create rounded corners depend on the following widths and measurements. If you want to change these measurements, the images will also need to change. */ @media all { #content { width:740px; margin:0 auto; text-align:left; } #main { width:485px; float:left; background:#fff url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_main_bot.gif") no-repeat left bottom; margin:15px 0 0; padding:0 0 10px; color:#000; font-size:97%; line-height:1.5em; } #main2 { float:left; width:100%; background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_main_top.gif") no-repeat left top; padding:10px 0 0; } #main3 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/rails_main.gif") repeat-y; padding:0; } #sidebar { width:240px; float:right; margin:15px 0 0; font-size:97%; line-height:1.5em; } } @media handheld { #content { width:90%; } #main { width:100%; float:none; background:#fff; } #main2 { float:none; background:none; } #main3 { background:none; padding:0; } #sidebar { width:100%; float:none; } } /* Links ----------------------------------------------- */ a:link { color:#258; } a:visited { color:#666; } a:hover { color:#c63; } a img { border-width:0; } /* Blog Header ----------------------------------------------- */ @media all { #header { background:#456 url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_top.gif") no-repeat left top; margin:0 0 0; padding:8px 0 0; color:#fff; } #header div { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 15px 8px; } } @media handheld { #header { background:#456; } #header div { background:none; } } #blog-title { margin:0; padding:10px 30px 5px; font-size:200%; line-height:1.2em; } #blog-title a { text-decoration:none; color:#fff; } #description { margin:0; padding:5px 30px 10px; font-size:94%; line-height:1.5em; } /* Posts ----------------------------------------------- */ .date-header { margin:0 28px 0 43px; font-size:85%; line-height:2em; text-transform:uppercase; letter-spacing:.2em; color:#357; } .post { margin:.3em 0 25px; padding:0 13px; border:1px dotted #bbb; border-width:1px 0; } .post-title { margin:0; font-size:135%; line-height:1.5em; background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_arrow.gif") no-repeat 10px .5em; display:block; border:1px dotted #bbb; border-width:0 1px 1px; padding:2px 14px 2px 29px; color:#333; } a.title-link, .post-title strong { text-decoration:none; display:block; } a.title-link:hover { background-color:#ded; color:#000; } .post-body { border:1px dotted #bbb; border-width:0 1px 1px; border-bottom-color:#fff; padding:10px 14px 1px 29px; } html>body .post-body { border-bottom-width:0; } .post p { margin:0 0 .75em; } p.post-footer { background:#ded; margin:0; padding:2px 14px 2px 29px; border:1px dotted #bbb; border-width:1px; border-bottom:1px solid #eee; font-size:100%; line-height:1.5em; color:#666; text-align:right; } html>body p.post-footer { border-bottom-color:transparent; } p.post-footer em { display:block; float:left; text-align:left; font-style:normal; } a.comment-link { /* IE5.0/Win doesn't apply padding to inline elements, so we hide these two declarations from it */ background/* */:/**/url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 0 45%; padding-left:14px; } html>body a.comment-link { /* Respecified, for IE5/Mac's benefit */ background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 0 45%; padding-left:14px; } .post img { margin:0 0 5px 0; padding:4px; border:1px solid #ccc; } blockquote { margin:.75em 0; border:1px dotted #ccc; border-width:1px 0; padding:5px 15px; color:#666; } .post blockquote p { margin:.5em 0; } /* Comments ----------------------------------------------- */ #comments { margin:-25px 13px 0; border:1px dotted #ccc; border-width:0 1px 1px; padding:20px 0 15px 0; } #comments h4 { margin:0 0 10px; padding:0 14px 2px 29px; border-bottom:1px dotted #ccc; font-size:120%; line-height:1.4em; color:#333; } #comments-block { margin:0 15px 0 9px; } .comment-data { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 2px .3em; margin:.5em 0; padding:0 0 0 20px; color:#666; } .comment-poster { font-weight:bold; } .comment-body { margin:0 0 1.25em; padding:0 0 0 20px; } .comment-body p { margin:0 0 .5em; } .comment-timestamp { margin:0 0 .5em; padding:0 0 .75em 20px; color:#666; } .comment-timestamp a:link { color:#666; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .paging-control-container { float: right; margin: 0px 6px 0px 0px; font-size: 80%; } .unneeded-paging-control { visibility: hidden; } /* Profile ----------------------------------------------- */ @media all { #profile-container { background:#cdc url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_prof_bot.gif") no-repeat left bottom; margin:0 0 15px; padding:0 0 10px; color:#345; } #profile-container h2 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_prof_top.gif") no-repeat left top; padding:10px 15px .2em; margin:0; border-width:0; font-size:115%; line-height:1.5em; color:#234; } } @media handheld { #profile-container { background:#cdc; } #profile-container h2 { background:none; } } .profile-datablock { margin:0 15px .5em; border-top:1px dotted #aba; padding-top:8px; } .profile-img {display:inline;} .profile-img img { float:left; margin:0 10px 5px 0; border:4px solid #fff; } .profile-data strong { display:block; } #profile-container p { margin:0 15px .5em; } #profile-container .profile-textblock { clear:left; } #profile-container a { color:#258; } .profile-link a { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_profile.gif") no-repeat 0 .1em; padding-left:15px; font-weight:bold; } ul.profile-datablock { list-style-type:none; } /* Sidebar Boxes ----------------------------------------------- */ @media all { .box { background:#fff url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_side_top.gif") no-repeat left top; margin:0 0 15px; padding:10px 0 0; color:#666; } .box2 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_side_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 13px 8px; } } @media handheld { .box { background:#fff; } .box2 { background:none; } } .sidebar-title { margin:0; padding:0 0 .2em; border-bottom:1px dotted #9b9; font-size:115%; line-height:1.5em; color:#333; } .box ul { margin:.5em 0 1.25em; padding:0 0px; list-style:none; } .box ul li { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_arrow_sm.gif") no-repeat 2px .25em; margin:0; padding:0 0 3px 16px; margin-bottom:3px; border-bottom:1px dotted #eee; line-height:1.4em; } .box p { margin:0 0 .6em; } /* Footer ----------------------------------------------- */ #footer { clear:both; margin:0; padding:15px 0 0; } @media all { #footer div { background:#456 url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_top.gif") no-repeat left top; padding:8px 0 0; color:#fff; } #footer div div { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 15px 8px; } } @media handheld { #footer div { background:#456; } #footer div div { background:none; } } #footer hr {display:none;} #footer p {margin:0;} #footer a {color:#fff;} /* Feeds ----------------------------------------------- */ #blogfeeds { } #postfeeds { padding:0 15px 0; }

26 november 2012

Delta i utlottnigen om Muminmugg, Muminpussel och Muminbok

I förra veckan fick jag hem ett underbart paket från Raben & Sjöberg!

Mina barn älskar ju att pussla som ni vet och det här pusslet har 200 bitar. Lagom för båda mina äldsta barn alltså, de kommer att älska det! Böckerna kommer säkert att läsas flitigt! Och muggarna, hm, ja, jag tror att pojkarna kommer att få dem i julklapp och så får jag nog köpa en annan fin mugg till Matilda. Eftersom det snart är juletider tror jag att jag ska spara alla grejerna till jul... Det är ju inte ens en månad kvar...

Jag blev också erbjuden att lotta ut ett paket till en lycklig vinnare. 
I paketet kommer det att finnas: 
- 1 Muminpussel
- 1 Muminbok och 
- 1 Mumin mugg 

För att delta i utlottningen som pågår till och med måndagen den 10 december lämnar du en kommentar under detta inlägget. Skriv din mailadress också så att jag kan få kontakt med dig om du vinner. 

Vill du länka i din blogg eller på Facebook blir jag glad men det är inget tvång. 

muminmugg tove jansson mugg mumin muminpussel muminbok

Etiketter: ,

139 kommentarer:

Klockan 26 november 2012 kl. 18:32 , Anonymous louize sa...

jag vill så gärna vara med :D
aldrig haft nå vidare tur men man får inte ge upp

shapeful.vimedbarn@gmail.com

 
Klockan 26 november 2012 kl. 18:51 , Anonymous Evelina sa...

Åh jag älskar mumin klart jag vill vara med och tävla =)
Vilken perfekt "extra" julklapp till töserna.
Håller tummar o tår-
evelina._.mattsson@hotmail.com

 
Klockan 26 november 2012 kl. 20:55 , Blogger Sanne Erlandsson sa...

För några år sedan var mumin nåt av det värsta jag visste, men mina barn har lärt mig tycka om dessa små underliga troll, så JA jag vill vara med i utlottningen!
sanne.erlandsson@telia.com

 
Klockan 27 november 2012 kl. 10:56 , Anonymous Sandra sa...

Wihoo, jag vill me va me!
Perfekt underhållning för pysselsugna barn som kommer och hälsar på:)
sandra@olofsson.be

 
Klockan 27 november 2012 kl. 22:20 , Anonymous Anonym sa...

Åh, jag vill vara med!
Min son är verkligen inne i en Mumin-period nu.
Han hade älskat dessa sakerna.

jennie_ann_25@hotmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 00:36 , Anonymous Sanna sa...

Jag är väldigt gärna med och tävlar, och det vore så roligt att vinna då min pappa kommer ifrån Finland och jag är uppvuxen med att han pratar språket. Själv har jag alltid viljat lära mig det, men aldrig tagit mig tummen ur till det, men något jag ändå lärt mig älska är just mumintrollen precis som min dotter numera gör. Det vore med andra ord så roligt att överraska henne med detta i julklapp, då vi faktiskt länge har pratat om en resa till Muminland nästa sommar.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 08:27 , Anonymous Anonym sa...

Jag är me o tävlar Pluppelina@home.se

 
Klockan 28 november 2012 kl. 08:58 , Anonymous Elle sa...

Hej Hopp Muminkropp!
Jag är gärna med. :)

Skulle vara en rolig klapp under granen till brorsbarnen.

Kram Elle

purple_trift@hotmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 09:24 , Anonymous Tatyana sa...

Min 2-åriga dotter tittar på Mumin på barnkanalen varje dag, och har nu även börjat lära sig melodin till programmet. Är klart att jag vill ge henne sina allra första muminsaker. Då kan vi läsa boken på kvällen och leka med pusslet på dagen, medan jag dricker kaffe ur muggen.

nanis_@hotmail.se

 
Klockan 28 november 2012 kl. 10:45 , Anonymous Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!
Ett Mumin paket vore toppen,
för stor och liten
som av Mumin-feber har blivit "biten"!

Ha en bra dag!
//Kristiina
krieppola@spray.se

 
Klockan 28 november 2012 kl. 10:53 , Anonymous saga (sagapahlsson@live.se) sa...

Jag är med! :)
Sagapahlsson@live.se

 
Klockan 28 november 2012 kl. 11:25 , Anonymous Carola s sa...

Jag är med :)
carola23@live.se

 
Klockan 28 november 2012 kl. 11:41 , Anonymous Anonym sa...

Är gärna med och tävlar, vilken perfekt julklapp det skulle bli till barnen.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 11:45 , Anonymous Anonym sa...

muminprylar vi hoppas att tomten i säcken har,
med dom kommer vi ha roligt i många dar.
dricka välling, läsa och spela,
hoppas tomten detta utdela.
jennyorust@Hotmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 11:57 , Anonymous qat sa...

Åh! Den här tävlingen måste jag ta chansen att vara med i! :D

Min mejl är ienannandelavlivet@live.se

 
Klockan 28 november 2012 kl. 14:09 , Anonymous Nathalie - Äntligen Gravid! BF 27 Mars 2013 sa...

Hade gärna gett detta till syskonbarnen i julklapp :). Muggen får de bråka om lite då hihi ;).

Håller tummarna, kram Nathalié
n.teodorson@gmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 14:12 , Anonymous Jessica sa...

Är gärna med och tävlar :)

jippie24@hotmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 14:24 , Anonymous Hilde J sa...

Jag är självklart med!
Vet precis vem som skall få paketet om jag vinner:)
Min kompis, hennes man och lilla dotter bor i USA och de tycker det är jättekul att få saker "hemifrån." Roligt för dom om dottern kunde få så fina produkter från Mumin som ligger varmt om hjärtat hos oss vuxna:)
Hoppas på tur!

Kram från
hilde_jensen@hotmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 14:34 , Blogger Anna sa...

Jag vill vara med!

anna.samuelsson9@gmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 15:58 , Blogger jessamy sa...

Jag är med :)

jessamy_@hotmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 17:16 , Anonymous Julia sa...

Jag är lite muminfreak och måååste ju bara vara med :) Jag älskar alla rundade figurer och fina färger. Hoppas mina tvillingpojkar blir lika bitna som jag!
Min mail är: julia_strandgren@yahoo.se

 
Klockan 28 november 2012 kl. 19:20 , Blogger linnéa sa...

Världens bästa tävling ju!
Jag och min pojkvän har börjat läsa muminböckerna högt för varandra de gångerna vi ses.
Det är så himla fina!

sagoprinsessa@hotmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 19:22 , Blogger linnéa sa...

Åh, jag älskar mumin! Bästa tävlingen ju.
Jag och min pojkvän hade distansförhållande Göteborg-Tokyo i våras, och då läste jag en muminbok högt för honom på skype innan han skulle somna.
De är så himla fina!

sagoprinsessa@hotmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 19:33 , Anonymous Anonym sa...

Mumin är min dotters favoritprogram och hon älskar allt som har med mummin att göra.
Hon hade älskat denna vinst =)

Hälsningar Christine
christinecarlstrom@hotmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 19:44 , Anonymous Ann-Charlotte sa...

Jag vill vara med och försöka vinna detta fina pris. Hoppas nu på tur!

anncharlotte79@bredband.net

 
Klockan 28 november 2012 kl. 19:46 , Anonymous Emma S sa...

Vilken underbar tävling :-) Vill självklart vara med och tävla. Min systerdotter skulle bli överlycklig för Boken och puzzlet :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 20:34 , Anonymous Man sa...

Jisses, vad fint! Jag är gärna med och tävlar.
Mejl: truong@live.se

 
Klockan 28 november 2012 kl. 20:46 , Anonymous Emelie sa...

Hej Linda! :-)

Vilken härligt utlottning! Jag håller tummar och tår på vinst ;-)
Mail: ollejohansson112@hotmail.com

Kram Emelie

 
Klockan 28 november 2012 kl. 21:09 , Blogger Emma sa...

Jag är jättegärna med och vinner dessa fina prylar! Håller nu tummarna så jag kan glädja min dotter till jul!

kram Emma
emma_duberg@hotmail.com

 
Klockan 28 november 2012 kl. 22:11 , Anonymous Anonym sa...

Vilken fin vinst! Jag vill gärna vara med och tävla, håller tummarna hårt :)

mvh Nanna
nannaeATlive.se

 
Klockan 28 november 2012 kl. 23:51 , Anonymous Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla! :)

sockerpillret@hotmail.com

 
Klockan 29 november 2012 kl. 00:41 , Blogger Carina sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din utlottning, jag länkar vidare till min fb.sida
( Carina Gerdin ).
Kram Carina/Hjo
kattarsel@live.se

 
Klockan 29 november 2012 kl. 00:43 , Anonymous Anonym sa...

hej
jag är gärna med älskar mumin ända sedan man va barn
så nu har man en massa syskonbarn som går i samma fotspår
så hoppas på turen att vinna Mumin
mvh Titti skarp

tittifairlane@hotmail.com

 
Klockan 29 november 2012 kl. 01:14 , Anonymous linda! sa...

Åh så fint! Ett muminpaket till gudsonen skulle vara perfekt att få! <3
alindalinda@hotmail.com

 
Klockan 29 november 2012 kl. 11:32 , Blogger Petra Mary-Anne Christensen sa...

Superfint!

För Mumin våra hjärtan bultar och slår,
hoppas att vi det fina paketet till jul får,
Frej skulle blir överlycklig och glad,
helt klart hans favoritkopp för varm choklad!

gnuttisen@hotmail.com

bloggföljare :)

 
Klockan 29 november 2012 kl. 11:35 , Anonymous Anonym sa...

Hej!

Jag vill gärna vara med i tävlingen och länkar
vidare till min FB-sida (Renate Wretefelt)

Ha en fin dag!
Mvh Renate
wretefelt@hotmail.com

 
Klockan 29 november 2012 kl. 11:45 , Anonymous Marko sa...

Perfect julklapp till min dotter som älskar mumin trollen :)

 
Klockan 29 november 2012 kl. 12:10 , Anonymous Johanna sa...

Jag älskar Mumin, mina barn också.
Har länge tänkt köpa muminmuggar, men är för "snål".
Detta paket skulle bli välanvänt hemma hos oss om vi vann.

(j.vinsa@bredband.net)

 
Klockan 29 november 2012 kl. 14:47 , Anonymous Anonym sa...

Jag vill gärna vinna till min busiga underbara son som fyller 2 nästa lördag.
Mumin är så mycket nostalgi och spänning för mig så jag hoppas han också kommer att uppskatta det!

jenny.albinsson73@gmail.com

 
Klockan 29 november 2012 kl. 21:01 , Anonymous Anonym sa...

Jag är jättegärna med.
/Fillifjonkan

extrasxubi@hotmail.com

 
Klockan 29 november 2012 kl. 21:10 , Anonymous Anonym sa...

Klart jag vill ha en chans att vinna dessa! Min grabb älskar mumin så det skulle vara så mysigt med ett muminpaket till honom (Dessutom skulle det reta min sambo som alltid ogillat mumin...han är född i Finland och uppväxt med att han "ska" gilla trollen hihihi)

Hälsingar
miss_spock@hotmail.se

 
Klockan 29 november 2012 kl. 21:58 , Anonymous EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Jag är gärna med och tävlar. Sonen gillar Mumin och vi behöver en ny bok att läsa på kvällen och pussel för att roa honom.

Har tipsat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/11/29/muminpaket-1012/

blogg@annakarlsson.se

 
Klockan 29 november 2012 kl. 22:12 , Anonymous VS - Anna sa...

Önskar en glad första advent!

Mvh Anna

 
Klockan 29 november 2012 kl. 22:14 , Anonymous Anonym sa...

Muminmuggarna är så fina och speciella. Vill gärna vara med och tävla!
Min mail tocoblue@mail.com

 
Klockan 29 november 2012 kl. 22:33 , Anonymous Spacegirl sa...

Jag älskar Mumin så jag är gärna med :-)

Har länkat i min blogg
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/november/10-december-vinn-muminpaket.html

Spacegirl_@spray.se

 
Klockan 29 november 2012 kl. 23:02 , Blogger Pia Nyberg sa...

Mina barn skulle jubla om jag vann!!

 
Klockan 29 november 2012 kl. 23:03 , Blogger Pia Nyberg sa...

Mina barn skulle jubla om jag vann!

pia@kostradgivarna.se

 
Klockan 29 november 2012 kl. 23:35 , Anonymous Nadia sa...

Jag vill vara med och tävla. :)
nadiawalaf(a)hotmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 00:00 , Blogger Lisette sa...

skulle gärna vilja vara med och tävla.
har tipsat på min blogg. =)
http://lis1etavlar.blogspot.se/

lis1etavlar@gmail.com

lisette

 
Klockan 30 november 2012 kl. 00:09 , Anonymous Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla, det vore en perfekt julklapp :)

Eva / loppan_63@hotmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 00:13 , Blogger Lotta sa...

Älskar Mumin och skulle gärna vinna ett paket till min lilla dotter!
lotta.larsdotter@gmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 01:43 , Anonymous Linda sa...

Jag vill gärna vara med :-) Jag är och har alltid varit helt tokig i mumin så nu överför jag det lite på mina barn :-)

linda@chelz.se

 
Klockan 30 november 2012 kl. 07:14 , Blogger Lina sa...

Ååh jag är gärna med och tar en lott.
Mumin är en ny storfavorit hos dottern så jag vet en som hade blivit tokigt glad :)

Håller en tumme eller tre ;)
Ha en fin dag !

linaeckerstrom@hotmail.se

 
Klockan 30 november 2012 kl. 08:13 , Anonymous Cattis sa...

jag är med :) min äldsta älskar mumin.

hejcattis@hotmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 09:06 , Anonymous Maria Westerberg sa...

Det här vore en riktig drömvinst! Tänk att dessa vita små varelser kan fascinera ens dotter så mycket :) Mor och dotter håller tummarna!

maria.westerberg@skola.vasteras.se

 
Klockan 30 november 2012 kl. 09:14 , Anonymous erika sa...

Åhh. det här vill jag vinna. Älskar mumin!
erikanordin@live.se

 
Klockan 30 november 2012 kl. 09:57 , Blogger Lotta sa...

Älskar Mumin så naturligtvis vill jag vara med! Underbara, underfundiga och roliga böcker.

 
Klockan 30 november 2012 kl. 10:29 , Anonymous Anonym sa...

vill vill vill, drar av trettio år på min ålder så jag kan lägga mig på golvet och skrika ut hur mycket jag vill ;)
tova
tovling@hotmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 11:08 , Blogger Mathilda sa...

Vill gärna vara med och tävla, älskar verkligen allt med Mumin :)
mathilda.robertsson@gmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 11:30 , Anonymous Anonym sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar!
Jag har länkat på min blogg: http://alexandratkauc.blogg.se/2012/november/jag-tavlar-om-ett-muminpaket.html

Alexandra.Tkauc@hotmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 13:25 , Blogger Unknown sa...

Mina barn hade älskat det här paketet och i varsel-tider finns det inte allt för mycket pengar till julklappar! Tipsat i min tävlingsblogg :) http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/2012/11/10-december_30.html

dessie_2000@hotmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 15:19 , Anonymous Linda, mamma till majken och arvid sa...

Vill så gärna vara med.
Vill vinna åt mina barn, då dottern har fastnat för mumin nu lite här hemma. Håller tummarna här =)

 
Klockan 30 november 2012 kl. 15:23 , Blogger Mathilda sa...

Vill gärna vara med och tävla :)
mathilda.robertsson@gmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 15:50 , Anonymous Anonym sa...

Tävlar gärna!=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 16:12 , Anonymous Anonym sa...

Perfekta julklappar. Både till stora och små.
rutiga_rut@hotmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 16:15 , Anonymous Emma sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag har precis börjat samla på alla möjliga mumin prylar så skulle bli himla glad om jag vann! =)

har tipsat i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2012/november/tavling-mumin-paket.html

tajgahgirl@hotmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 16:48 , Anonymous Anonym sa...

Är jättegärna med och tävlar :) Har en dotter som är tokig i Mumin :)

Hälsningar Linda
Emmiesmamma08@hotmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 16:50 , Anonymous Annica sa...

Jag vill vara med. ;D

bloodsband@live.se

 
Klockan 30 november 2012 kl. 17:20 , Anonymous Anonym sa...

Jag är jättegärna med och tävlar, vi gillar mumin här hela familjen...

malinwiktor@gmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 18:31 , Anonymous Anonym sa...

Hej!
Vill gärna vara med och tävlar. Skulle vara så kul att ge bort till systersonen i julklapp. emmajosefin@comhem.se

 
Klockan 30 november 2012 kl. 21:05 , Anonymous Anonym sa...

Åh vad fint! Ett måste för alla muminälskare! sarawklang@gmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 21:54 , Anonymous Carola L sa...

Jag är med och har länkat:

http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/november/muminprylar-2.html

tavlingar(at)officefixarna.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 22:38 , Anonymous Alexandra sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla!!
Min vän har älskat Mumin i all evighet, hon fyller 20år till våren och är lika såld på Mumintrollen ännu. Detta hade varit en perfekt julklapp, personlig och garanterat väldigt uppskattad! :)
MVH
Alexandra

Alexandra.Viberg@hotmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 22:45 , Anonymous Jenny Alexandersson sa...

Jag är med!
Skulle så gärna vilja vinna detta kit till min underbara lillasyster & ge det till henne i julklapp.
Bloggat om tävlingen här: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2012/november/mumin.html

mail: jennytavlar@hotmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 23:11 , Blogger Pockethexan sa...

Vilket helt underbart pkt att vinna! Självklart att Pockethexan vill vara med i utlottningen o jag skriver om din tävling på min blogg!

Kramis från Pockethexa som välkomnar alla som vill prata Mumin-minnen el. andra författares allster el. bara vara social + att alla får mängder av lästips men är även välkommen att lämna egna!

 
Klockan 30 november 2012 kl. 23:35 , Anonymous Carro sa...

Ååå jag vill gärna vara med, älskar Mumin! Om jag vann skulle jag ta muggen själv, men ge brorsonen pusslet och boken :)

carrofrisk@hotmail.com

 
Klockan 30 november 2012 kl. 23:37 , Anonymous Helene Wiklund sa...

Åh jag är gärna med, älskar mumin och det gör sonen också :)

Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/november/muminpaker-1012.html#comment

Hoppas på fin julklapp :)

Kram Helene

helenewiklund@hotmail.com

 
Klockan 1 december 2012 kl. 00:56 , Anonymous Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

Älskar mumin så hade mer än gärna gett detta till sonen :)
Caroliinea@hotmail.com

 
Klockan 1 december 2012 kl. 09:54 , Anonymous Monia - mamma till Tuvalie sa...

Jag vill gärna vinna :)

moniasundgren@hotmail.com

 
Klockan 1 december 2012 kl. 15:15 , Anonymous bitskemma sa...

jag e gärna med=)
länkade på bloggen med http://bitskemmatavlar.blogspot.se/2012/12/mumin10dec.html

lakritzflicka@hotmail.com

 
Klockan 1 december 2012 kl. 17:27 , Anonymous Anonym sa...

Jag älskar mumin och det gör även min minsta syster som skulle älska det här paketet i julklapp. Skulle bli jätteglad om jag vann.
Mvh Alexandra, Palexandra89@gmail.com

 
Klockan 1 december 2012 kl. 17:57 , Anonymous Sandra sa...

Jag vill vara med och vinna till min son som är 8 månader:) Kram

mail: sandranordin-@hotmail.com

 
Klockan 1 december 2012 kl. 19:50 , Anonymous Anonym sa...

Jag är med! :)

Katarina
atarinakall@hotmail.se

 
Klockan 1 december 2012 kl. 22:21 , Anonymous Nina sa...

åå jag skulle vilja ge detta till min gudson.
dem kommer från finland och skulle uppskatta detta en massa.

mvh NIna
nina_bergquist@bergnet.se

 
Klockan 2 december 2012 kl. 11:51 , Blogger Unknown sa...

Jag jag vill vara med och tävla. :D

 
Klockan 2 december 2012 kl. 11:56 , Anonymous Anonym sa...

Är gärna med :)
Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

 
Klockan 2 december 2012 kl. 13:20 , Blogger Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag vill gärna vara med, här hemma är Mumin en favvo bland gossarna =)

veronica_134@hotmail.com

 
Klockan 2 december 2012 kl. 15:26 , Anonymous Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Jag är gärna med :) Har tipsat om tävlingen här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2012/december/jag-tavlar-om-ett-mumin-paket.html

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

 
Klockan 2 december 2012 kl. 22:24 , Anonymous Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Åh Mumin! Det älskar både jag och min lilla prinsessa, så detta paket vore så kul att vinna.
Hoppas på att vinna min första tävling någonsin!

anna@granath-steen.se

 
Klockan 3 december 2012 kl. 11:13 , Anonymous Johanna G sa...

Hej!

Nu håller vi tummarna! =)

/Johanna Gustafsson
johanna@happyfejs.se

 
Klockan 3 december 2012 kl. 11:14 , Anonymous Anonym sa...

Nu när det lackar mot jul,
Vore det ju extra kul.
Att denna klapp få ge,
De som på Mumin älskar att se.
/Erika

erika_wenstedt@hotmail.com

 
Klockan 3 december 2012 kl. 13:13 , Anonymous Anonym sa...

Jag vill vara med =)

phebles_90[snabel-a]hotmail.com

 
Klockan 3 december 2012 kl. 14:30 , Blogger Engsir sa...

Jag vill gärna vara med!

therese.engstrom@telia.com

 
Klockan 3 december 2012 kl. 17:11 , Anonymous Amanda sa...

Åh, jag vill vara med, älskar Mumin! :)

amanda.heter.jag@hotmail.com

 
Klockan 3 december 2012 kl. 18:51 , Blogger Frederica sa...

Åh underbara mumin :)
Självklart vill jag vara med!
Har tre gossar som skulle bli så glada för vinsten, så nu håller vi tummar och tår!
Kram Frederica

 
Klockan 3 december 2012 kl. 20:17 , Anonymous Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är absolut med och tävlar! :) Detta hade sonen blivit väldigt glad över! :)
deborapersson@gmail.com

 
Klockan 3 december 2012 kl. 20:57 , Anonymous Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Nu hoppas jag på vinst som alla andra :)



Mvh
Malin
coolmalpa@hotmail.com

 
Klockan 3 december 2012 kl. 21:27 , Anonymous Anonym sa...

Jag kommer från landet där Mumin bor
jag hoppas och tror
att han hos mig skulle trivas
om pusslet skulle vi givetvis kivas
men sen skulle någon vara så klok
så att vi satte oss och läste en muminbok.
Ur muggen skulle vi dricka
tills vi alla led av hicka.
Kram
e-albin@hotmail.com

 
Klockan 3 december 2012 kl. 21:39 , Anonymous Mikko sa...

Min dotter påminner så mycket om Lilla My så jag måste definitivt försöka vinna dessa priser till henne!
mikkonatri@hotmail.com

 
Klockan 4 december 2012 kl. 06:55 , Anonymous Liza sa...

Jag är gärna med och tävlar om detta Muminset till min guddotter som fullkomligt Älskar Mumin :D Liza_asterbrant@hotmail.se

 
Klockan 4 december 2012 kl. 16:04 , Anonymous alekzandra sa...

Åh! Jag vill vara med i utlottningen!

(ladyalekzandra@hotmail.com)

 
Klockan 4 december 2012 kl. 20:53 , Anonymous anni sa...

Jag skulle väldigt gärna vinna detta fina kit!
Min mejladress är andreaestblom@hotmail.com

Hoppas att du får en fin jul!

/anni

 
Klockan 4 december 2012 kl. 23:03 , Blogger JoHaNNa sa...

jag är absolut med :) muggen skulle jag behålla själv och dom andra sakerna skulle jag ge till mina gudbarn. delad glädje, dubbel glädje :)

johanna.hellberg@hotmail.com

 
Klockan 5 december 2012 kl. 22:18 , Anonymous Therese sa...

Oj oj vilken glad liten tjej jag skulle få här hemma om jag vann!

 
Klockan 6 december 2012 kl. 08:03 , Anonymous Thina sa...

Vilken otroligt rolig julklapp till min dotter och hennes bästa kompis som skulle få dela på paketet. Två treåringar som försöker härma mumin låter hel skönt

lthina@gmail.ocm

 
Klockan 6 december 2012 kl. 14:14 , Anonymous Lina sa...

När jag såg tävlingen tänkte jag "Jag måste ge det en chans att tävla" Detta paket hade varit PERFEKT för min dotter då hon alltid vill låna sin bästa kompis muminböcker.

Håller tummarna!!

vetej2@hotmail.com

 
Klockan 6 december 2012 kl. 19:31 , Blogger Esh sa...

Min syster har en sådan där Muminmugg som är på bilden, och jag har alltid velat ha en med för de är så söta. Men hon blir sur om vi köper samma saker, så om jag vann en då vore det ju OK eller hur?

elsa.hansen.sare@gmail.com

 
Klockan 6 december 2012 kl. 19:32 , Blogger Esh sa...

Min syster har en sådan där Muminmugg och den är så fruktansvärd söt. Jag skulle vilja ha en med själv, men hon blir sur om vi köper samma saker så då tänker jag att om jag vann en, då vore det väl OK eller hur?

elsa.hansen.sare@gmail.com

 
Klockan 6 december 2012 kl. 21:17 , Anonymous Anonym sa...

Om Tomten inte kommer, det spelar ingen roll
bara min dotter får ett set med vårt älskade Mumintroll.

 
Klockan 6 december 2012 kl. 21:19 , Anonymous Anonym sa...

Om Tomten inte kommer, det spelar ingen roll
men min dotter önskar sig ett set med vårt älskade Mumintroll.

 
Klockan 7 december 2012 kl. 12:40 , Anonymous Anonym sa...

Ja, jag är med och vill vinna till yngsta barnbarnet Tilda. Nu hoppas jag på den stora turen!
Christina Bergström
tilltin@hotmail.com

 
Klockan 7 december 2012 kl. 14:07 , Anonymous Anonym sa...

Jag är med!
tacospanda@gmail.com
God jul!
//Frida Eriksson

 
Klockan 7 december 2012 kl. 15:49 , Anonymous Therése sa...

Hej Linda!
I min jakt på tårtor till Antons födelsedag nästa vecka den 13 december tipsade Nilla om att jag skulle titta in här på dina länkar och se - du hade en tävling också! Måste ju vara med och hålla tummarna för en liten bonusfödelsedagspresent till Anton!
Kramiz från Tesse

 
Klockan 7 december 2012 kl. 19:18 , Anonymous Anonym sa...

Klart jag är med!
tanja.neli.01@gmail.com

 
Klockan 7 december 2012 kl. 21:41 , Anonymous Nathalie Eriksson sa...

Bloggar självklart :D http://miniinatta.blogg.se/?tmp=920525
miniinattahotmail.com

 
Klockan 8 december 2012 kl. 00:22 , Blogger Hannah sa...

Jag vill vara med i utlottningen! Min lille brorsson skulle älska detta!

hannah@spellbound.nu

 
Klockan 8 december 2012 kl. 10:21 , Anonymous Åsa sa...

Vi skulle hemskt gärna vilja vara med och tävla...!!


Åsa

tjolanta74@hotmail.com

 
Klockan 9 december 2012 kl. 12:31 , Anonymous Anna sa...

Hej!

Mumin är barnens favorit här hemma så vi vill gärna vinna.

annatavlar@hotmail.com

/Anna

 
Klockan 9 december 2012 kl. 14:01 , Anonymous Anonym sa...

Mumintrollet är ju en modern klassiker älskad av alla nu levande. Den kommer nog att leva ett antal generationer till och lite muminprylar passar i varje hem och hus till både stora och små tycker jag, så denna vinsten vill jag gärna ha.
entjej@gmail.com

 
Klockan 9 december 2012 kl. 14:04 , Anonymous Elisabeth F sa...

Självklart vill jag vara med:) Mina döttrar gillar Mumin och jag själv tycker de är ursöta;)
Elisabeth

elisabethfundin@telia.com

 
Klockan 9 december 2012 kl. 16:49 , Anonymous Anonym sa...

Klart man vill vara med

Mariafager@hotmail.com

 
Klockan 9 december 2012 kl. 17:18 , Anonymous Anna L sa...

Jag är jättegärna med. hillevianna@hotmail.com

 
Klockan 9 december 2012 kl. 21:28 , Anonymous Anonym sa...

Jag är jätte gärna med! Älskar mumin!

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

 
Klockan 9 december 2012 kl. 22:16 , Anonymous Anonym sa...

Jag provar lyckan!!
Maritha Tillberg
maritha.tillberg@telia.com

 
Klockan 10 december 2012 kl. 03:59 , Anonymous johanna mattila sa...

Jag är med! Det hade varit så kul att vinna, jag är finsk och har växt upp med Mumin! :D

mail: johannasmattila@spray.se

 
Klockan 10 december 2012 kl. 11:37 , Anonymous Lina Johansson sa...

Så sött! Om jag vinner ska jag det till en 2-åring som jag känner. :)

E-mail: linsen_johansson@hotmail.com

 
Klockan 10 december 2012 kl. 12:33 , Anonymous Anonym sa...

Jag är gärna med :)

Paola Allegrini

paola.allegrini@ymail.com

 
Klockan 10 december 2012 kl. 16:44 , Anonymous Frida Eriksson sa...

jag är gärna med och tävlar! :)

fraaiidaaeriksson@hotmail.com

 
Klockan 10 december 2012 kl. 17:22 , Anonymous Jennysen sa...

Jag vill vara med och hoppas på tur! :)

jennysen81@hotmail.com

 
Klockan 10 december 2012 kl. 18:59 , Anonymous Anonym sa...

Håller tummar och tår!
Vill gärna vinna!

Mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

 
Klockan 10 december 2012 kl. 18:59 , Anonymous Anonym sa...

Deltar gärna i din tävling

Mvh Biggan

birgitmattsson@spray.se

 
Klockan 10 december 2012 kl. 19:00 , Anonymous Anonym sa...

Jag vill tävla, hoppas på tur!

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

 
Klockan 10 december 2012 kl. 19:00 , Anonymous Anonym sa...

Jag vill vara med!

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

 
Klockan 10 december 2012 kl. 19:08 , Anonymous Anonym sa...

Hej!

Är gärna med och tävlar om denna supervinsten.
Håller tummarna och hoppas på tur.

exactis@hotmail.com

 
Klockan 10 december 2012 kl. 19:24 , Anonymous Lina sa...

Jag är gärna med!

/Lina
niohl(at)bredband.net

 
Klockan 10 december 2012 kl. 20:14 , Anonymous Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar!!

Kokarin82@hotmail.com

 
Klockan 10 december 2012 kl. 20:36 , Anonymous sarah sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om dessa mysiga prylar.

litte_kanske@hotmail.com

 
Klockan 10 december 2012 kl. 22:31 , Anonymous Anonym sa...

Jag vill vara med och tävla om Muminprylarna.

Karolina / karolina56@hotmail.com

 
Klockan 10 december 2012 kl. 23:47 , Anonymous Anonym sa...

Jag är gärna med!

Mikael Gustafsson
gustafsson_gurra@hotmail.com

 

Skicka en kommentar

Om du vill lämna ett litet avtryck som visar att du hälsat på hos mig blir jag väldigt glad! ♥♥♥

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida