This page has found a new home

Delta i utlottningen om ett skal eller skin från CaseApp

Blogger 301 Redirect Plugin margin:0; padding:20px 10px; text-align:center; font:x-small/1.5em "Trebuchet MS",Verdana,Arial,Sans-serif; color:#333; font-size/* */:/**/small; font-size: /**/small; } /* Page Structure ----------------------------------------------- */ /* The images which help create rounded corners depend on the following widths and measurements. If you want to change these measurements, the images will also need to change. */ @media all { #content { width:740px; margin:0 auto; text-align:left; } #main { width:485px; float:left; background:#fff url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_main_bot.gif") no-repeat left bottom; margin:15px 0 0; padding:0 0 10px; color:#000; font-size:97%; line-height:1.5em; } #main2 { float:left; width:100%; background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_main_top.gif") no-repeat left top; padding:10px 0 0; } #main3 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/rails_main.gif") repeat-y; padding:0; } #sidebar { width:240px; float:right; margin:15px 0 0; font-size:97%; line-height:1.5em; } } @media handheld { #content { width:90%; } #main { width:100%; float:none; background:#fff; } #main2 { float:none; background:none; } #main3 { background:none; padding:0; } #sidebar { width:100%; float:none; } } /* Links ----------------------------------------------- */ a:link { color:#258; } a:visited { color:#666; } a:hover { color:#c63; } a img { border-width:0; } /* Blog Header ----------------------------------------------- */ @media all { #header { background:#456 url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_top.gif") no-repeat left top; margin:0 0 0; padding:8px 0 0; color:#fff; } #header div { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 15px 8px; } } @media handheld { #header { background:#456; } #header div { background:none; } } #blog-title { margin:0; padding:10px 30px 5px; font-size:200%; line-height:1.2em; } #blog-title a { text-decoration:none; color:#fff; } #description { margin:0; padding:5px 30px 10px; font-size:94%; line-height:1.5em; } /* Posts ----------------------------------------------- */ .date-header { margin:0 28px 0 43px; font-size:85%; line-height:2em; text-transform:uppercase; letter-spacing:.2em; color:#357; } .post { margin:.3em 0 25px; padding:0 13px; border:1px dotted #bbb; border-width:1px 0; } .post-title { margin:0; font-size:135%; line-height:1.5em; background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_arrow.gif") no-repeat 10px .5em; display:block; border:1px dotted #bbb; border-width:0 1px 1px; padding:2px 14px 2px 29px; color:#333; } a.title-link, .post-title strong { text-decoration:none; display:block; } a.title-link:hover { background-color:#ded; color:#000; } .post-body { border:1px dotted #bbb; border-width:0 1px 1px; border-bottom-color:#fff; padding:10px 14px 1px 29px; } html>body .post-body { border-bottom-width:0; } .post p { margin:0 0 .75em; } p.post-footer { background:#ded; margin:0; padding:2px 14px 2px 29px; border:1px dotted #bbb; border-width:1px; border-bottom:1px solid #eee; font-size:100%; line-height:1.5em; color:#666; text-align:right; } html>body p.post-footer { border-bottom-color:transparent; } p.post-footer em { display:block; float:left; text-align:left; font-style:normal; } a.comment-link { /* IE5.0/Win doesn't apply padding to inline elements, so we hide these two declarations from it */ background/* */:/**/url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 0 45%; padding-left:14px; } html>body a.comment-link { /* Respecified, for IE5/Mac's benefit */ background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 0 45%; padding-left:14px; } .post img { margin:0 0 5px 0; padding:4px; border:1px solid #ccc; } blockquote { margin:.75em 0; border:1px dotted #ccc; border-width:1px 0; padding:5px 15px; color:#666; } .post blockquote p { margin:.5em 0; } /* Comments ----------------------------------------------- */ #comments { margin:-25px 13px 0; border:1px dotted #ccc; border-width:0 1px 1px; padding:20px 0 15px 0; } #comments h4 { margin:0 0 10px; padding:0 14px 2px 29px; border-bottom:1px dotted #ccc; font-size:120%; line-height:1.4em; color:#333; } #comments-block { margin:0 15px 0 9px; } .comment-data { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 2px .3em; margin:.5em 0; padding:0 0 0 20px; color:#666; } .comment-poster { font-weight:bold; } .comment-body { margin:0 0 1.25em; padding:0 0 0 20px; } .comment-body p { margin:0 0 .5em; } .comment-timestamp { margin:0 0 .5em; padding:0 0 .75em 20px; color:#666; } .comment-timestamp a:link { color:#666; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .paging-control-container { float: right; margin: 0px 6px 0px 0px; font-size: 80%; } .unneeded-paging-control { visibility: hidden; } /* Profile ----------------------------------------------- */ @media all { #profile-container { background:#cdc url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_prof_bot.gif") no-repeat left bottom; margin:0 0 15px; padding:0 0 10px; color:#345; } #profile-container h2 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_prof_top.gif") no-repeat left top; padding:10px 15px .2em; margin:0; border-width:0; font-size:115%; line-height:1.5em; color:#234; } } @media handheld { #profile-container { background:#cdc; } #profile-container h2 { background:none; } } .profile-datablock { margin:0 15px .5em; border-top:1px dotted #aba; padding-top:8px; } .profile-img {display:inline;} .profile-img img { float:left; margin:0 10px 5px 0; border:4px solid #fff; } .profile-data strong { display:block; } #profile-container p { margin:0 15px .5em; } #profile-container .profile-textblock { clear:left; } #profile-container a { color:#258; } .profile-link a { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_profile.gif") no-repeat 0 .1em; padding-left:15px; font-weight:bold; } ul.profile-datablock { list-style-type:none; } /* Sidebar Boxes ----------------------------------------------- */ @media all { .box { background:#fff url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_side_top.gif") no-repeat left top; margin:0 0 15px; padding:10px 0 0; color:#666; } .box2 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_side_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 13px 8px; } } @media handheld { .box { background:#fff; } .box2 { background:none; } } .sidebar-title { margin:0; padding:0 0 .2em; border-bottom:1px dotted #9b9; font-size:115%; line-height:1.5em; color:#333; } .box ul { margin:.5em 0 1.25em; padding:0 0px; list-style:none; } .box ul li { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_arrow_sm.gif") no-repeat 2px .25em; margin:0; padding:0 0 3px 16px; margin-bottom:3px; border-bottom:1px dotted #eee; line-height:1.4em; } .box p { margin:0 0 .6em; } /* Footer ----------------------------------------------- */ #footer { clear:both; margin:0; padding:15px 0 0; } @media all { #footer div { background:#456 url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_top.gif") no-repeat left top; padding:8px 0 0; color:#fff; } #footer div div { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 15px 8px; } } @media handheld { #footer div { background:#456; } #footer div div { background:none; } } #footer hr {display:none;} #footer p {margin:0;} #footer a {color:#fff;} /* Feeds ----------------------------------------------- */ #blogfeeds { } #postfeeds { padding:0 15px 0; }

30 april 2013

Delta i utlottningen om ett skal eller skin från CaseApp

För någon vecka sedan fick jag hem det här skalet till min iPhone från CaseApp.se. På skalet har jag valt att trycka mitt eget motiv med fjärilar och texten "dum vivimus, vivamos" som är latin och betyder fritt översatt "lev livet" eller "ta till vara på livet". 

Kvalitén på skalet är kanon och jag är supernöjd. 


Jag har även fått möjlighet till att lotta ut ett skal till iPhone eller ett skin som man kan fästa på sin telefon eller iPad. Motivet som jag lottar ut är samma som jag beställde till mig och som ni kan se på bilden. HÄR kan du se vilka modeller på skal och skin CaseApp erbjuder. 


Vill du delta i utlottningen?

- Klicka dig in på Facebook och gilla CaseApp. Eller så väljer du att följa CaseAppInstagram, @caseapp

- Kommentera detta inlägget och lämna din mailadress så att jag kan nå dig. 

- Om du vill får du gärna följa min vardag på Bloglovin eller Instagram, men det är inget tvång :o). Klicka HÄR för att komma till bloglovin och HÄR för att komma till Instagram .


Utlottningen pågår till och med onsdagen den 15 maj och i anslutning till avslutet presenterar jag vinnaren här på bloggen och mailar vinnaren. 


caseapp skin skal iphone ipad foto blekinge karlshamn fotograf utlottning

Etiketter: ,

34 kommentarer:

Klockan 1 maj 2013 kl. 09:53 , Anonymous Anonym sa...

Åh vad fint!

Har gillat på FB (Paola Allegrini)

paola.allegrini@ymail.com

 
Klockan 1 maj 2013 kl. 12:04 , Anonymous Sara S sa...

Så himla rolig tävling,
vill absolut vara med!
Gillar FB (Sala Sandstedt)

sarasala@live.se

 
Klockan 1 maj 2013 kl. 13:24 , Anonymous Anonym sa...

Hej, jag är med!

Gillar på FB (Ida Juntti)

vintersaga4@gmail.com

 
Klockan 1 maj 2013 kl. 21:40 , Anonymous Matilda sa...

Hej! Tävlar gärna :) Det var jättefint!

Gillar på fb (Matilda Pettersson).

Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

 
Klockan 2 maj 2013 kl. 20:05 , Blogger Fru N. sa...

Maria.grahn76@me.com har kommenterat på insta att hon gillar och deltar. Lägger mailet här så att alla är samlade.

 
Klockan 2 maj 2013 kl. 22:26 , Anonymous EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Jag har tispat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/05/02/caseapp-155/

 
Klockan 2 maj 2013 kl. 22:39 , Anonymous Dimans sa...

Åå vilken fin! jag är med, hade vart så kul att designa eget!Diman Dilir på fb :)
dimandilir@hotmail.se

 
Klockan 3 maj 2013 kl. 11:47 , Blogger Mathilda sa...

Vill gärna tävla :)
Gillar på fb - Mathilda Robertsson
mathilda.robertsson@gmail.com

 
Klockan 3 maj 2013 kl. 17:13 , Anonymous valentina sa...

hej, jag är gärna med! Har gillar och följt dom på instagram! :)
email: Vallen_blogg@hotmail.com

Kram!

 
Klockan 3 maj 2013 kl. 20:10 , Anonymous Anonym sa...

Jag är med och tävlar!
Jag gillar deras Facebooksida sedan tidigare (Heidi Larsson)

Heidi
heidilarsson@hotmail.com
livetenligtheidi.blogg.se

 
Klockan 3 maj 2013 kl. 20:14 , Anonymous Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med och tävlar! Gillar på fb, debora persson
deborapersson@gmail.com

 
Klockan 4 maj 2013 kl. 11:17 , Anonymous Kajsa sa...

Jag är med, gillar på FB! ( Kajsa Törhagen)
Följer även på bloglovin som nummer 38!

Kajssa@live.com

Även tipsat på min bloggtävlingsblogg:
http://roligabloggtavlingar.blogg.se/2013/may/tavla-om-iphoneskin.html#comment

Kram! :D

 
Klockan 4 maj 2013 kl. 11:50 , Anonymous Isabelle ~ En modegalen blivande undersköterska sa...

Jag är gärna med! :)
Gillar på fb: Isabelle Flink

bellusss@live.se

 
Klockan 4 maj 2013 kl. 16:48 , Anonymous Anonym sa...

Jag är med! Gillat på FB (Erica Vuorinen)
ericavsblogg@gmail.com

 
Klockan 5 maj 2013 kl. 13:00 , Blogger Lina sa...

Är gärna med och tar en lott.
Gillar på facebook - Lina Eckerström !

Ha en fin dag.

linaeckerstrom@hotmail.se

 
Klockan 5 maj 2013 kl. 15:41 , Anonymous Desirée sa...

Jag är supergärna med =) Gillar case app på fb sedan tidigare som dezirée andersson canth :)

 
Klockan 5 maj 2013 kl. 19:27 , Anonymous Maria sa...

Jag är verkligen med! :D

mail: tivolimaria@hotmail.com

 
Klockan 6 maj 2013 kl. 17:03 , Anonymous My Fredblad sa...

Jag är jättegärna med! Har en Iphone 4 ;)

Gillar dom på facebook ( My Fredblad )

myssan_forever@hotmmail.com

Jättekul att du kör med en tävling, det blir roligare och mera spännande att gå in och kika runt ;)
Hoppas du får en bra dag :D

 
Klockan 6 maj 2013 kl. 20:14 , Anonymous stina liffner sa...

gillat på fb

 
Klockan 6 maj 2013 kl. 22:26 , Anonymous Liie sa...

Jag vill vara med! Gillar redan Caseapp på fb (Liie Larsson), och nu följer jag dig på bloglovin också :) liie.blogg(at)hotmail.com

 
Klockan 7 maj 2013 kl. 14:55 , Anonymous Klara sa...

Jag är med och jag har gillat på Facebook! :)

klara_marklund@hotmail.com

 
Klockan 7 maj 2013 kl. 20:33 , Anonymous Anonym sa...

Hejsan! Vilken fin design på skalet och texten <3
Jag är såklart med! Har gillat på facebook och följer dem på instagram.
Min mejl är: michelle-Haraldsson@hotmail.com

Ha det så bra! Vilka söööta barn du har<3 :)
Kram

 
Klockan 8 maj 2013 kl. 15:10 , Anonymous Annica sa...

Hej jag är med.. Gillar på fb, Annica Nilsson.


bloodsband@live.se

 
Klockan 8 maj 2013 kl. 18:41 , Anonymous Jenny Alexandersson sa...

Jag är gärna med!
Sjukt snyggt skal!
Gillar redan caseapp på fb. (Jenny Alexandersson).

jennytavlar@hotmail.com

 
Klockan 8 maj 2013 kl. 19:44 , Anonymous Rebecka sa...

Jag är jättegärna med och jag gillar på facebook:) kram

 
Klockan 9 maj 2013 kl. 21:00 , Anonymous erika sa...

Jag är med
erikanordin@live.se

 
Klockan 10 maj 2013 kl. 23:56 , Blogger Dilan Dilir sa...

Jag är gärna med! Har gillat caseapp på Facebook :)

dilandilir@thingsyouremember.com

 
Klockan 11 maj 2013 kl. 01:20 , Anonymous Zena sa...

Jag är med och har Iphone 4! Skalet är jättefint och fräscht!
Gillade på Facebook och min email är zenaaa@live.se
Kramisar :))

 
Klockan 11 maj 2013 kl. 19:54 , Anonymous kornelia grönvall sa...

Jag är jätte gärna med och deltar! :) Gillar redan deras FB sida (kornelia grönvall)

 
Klockan 12 maj 2013 kl. 13:22 , Anonymous nicco sa...

Jag är med :)
Har gillat på facebook - Nickolina Banan Karlsson
sorrowheart@hotmail.se

 
Klockan 13 maj 2013 kl. 15:34 , Anonymous Malin sa...

Jag är gärna med. :)
Så snyggt skal! :)

Gillar på Facebook. -Malin Gustafsson


 
Klockan 14 maj 2013 kl. 05:43 , Anonymous Anonym sa...

Jag ät gärna med i utlottnigen!

Gillar på FB ( Kristiina Söderström).

Ha en fin dag!

Mvh Kristiina
krieppola@spray.se

 
Klockan 15 maj 2013 kl. 00:03 , Anonymous Emelie sa...

Hej Linda!
Vilket fint skal!! Precis vad jag behöver till min iphone 5 som jag införskaffat men inte "hunnit" eller tagit mig tiden att införskaffa skydd till ;o)
Håller tummar och tår!!
Kram Emelie

emeliepetersson84@gmail.com

 
Klockan 15 maj 2013 kl. 06:26 , Anonymous Anonym sa...

Gillat på FB och vill gärna vara med och tävla . Mvh / Pia
pia.p-sson@hotmail.com

 

Skicka en kommentar

Om du vill lämna ett litet avtryck som visar att du hälsat på hos mig blir jag väldigt glad! ♥♥♥

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida