This page has found a new home

VINN en dag på Tom Tits för hela familjen!!

Blogger 301 Redirect Plugin margin:0; padding:20px 10px; text-align:center; font:x-small/1.5em "Trebuchet MS",Verdana,Arial,Sans-serif; color:#333; font-size/* */:/**/small; font-size: /**/small; } /* Page Structure ----------------------------------------------- */ /* The images which help create rounded corners depend on the following widths and measurements. If you want to change these measurements, the images will also need to change. */ @media all { #content { width:740px; margin:0 auto; text-align:left; } #main { width:485px; float:left; background:#fff url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_main_bot.gif") no-repeat left bottom; margin:15px 0 0; padding:0 0 10px; color:#000; font-size:97%; line-height:1.5em; } #main2 { float:left; width:100%; background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_main_top.gif") no-repeat left top; padding:10px 0 0; } #main3 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/rails_main.gif") repeat-y; padding:0; } #sidebar { width:240px; float:right; margin:15px 0 0; font-size:97%; line-height:1.5em; } } @media handheld { #content { width:90%; } #main { width:100%; float:none; background:#fff; } #main2 { float:none; background:none; } #main3 { background:none; padding:0; } #sidebar { width:100%; float:none; } } /* Links ----------------------------------------------- */ a:link { color:#258; } a:visited { color:#666; } a:hover { color:#c63; } a img { border-width:0; } /* Blog Header ----------------------------------------------- */ @media all { #header { background:#456 url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_top.gif") no-repeat left top; margin:0 0 0; padding:8px 0 0; color:#fff; } #header div { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 15px 8px; } } @media handheld { #header { background:#456; } #header div { background:none; } } #blog-title { margin:0; padding:10px 30px 5px; font-size:200%; line-height:1.2em; } #blog-title a { text-decoration:none; color:#fff; } #description { margin:0; padding:5px 30px 10px; font-size:94%; line-height:1.5em; } /* Posts ----------------------------------------------- */ .date-header { margin:0 28px 0 43px; font-size:85%; line-height:2em; text-transform:uppercase; letter-spacing:.2em; color:#357; } .post { margin:.3em 0 25px; padding:0 13px; border:1px dotted #bbb; border-width:1px 0; } .post-title { margin:0; font-size:135%; line-height:1.5em; background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_arrow.gif") no-repeat 10px .5em; display:block; border:1px dotted #bbb; border-width:0 1px 1px; padding:2px 14px 2px 29px; color:#333; } a.title-link, .post-title strong { text-decoration:none; display:block; } a.title-link:hover { background-color:#ded; color:#000; } .post-body { border:1px dotted #bbb; border-width:0 1px 1px; border-bottom-color:#fff; padding:10px 14px 1px 29px; } html>body .post-body { border-bottom-width:0; } .post p { margin:0 0 .75em; } p.post-footer { background:#ded; margin:0; padding:2px 14px 2px 29px; border:1px dotted #bbb; border-width:1px; border-bottom:1px solid #eee; font-size:100%; line-height:1.5em; color:#666; text-align:right; } html>body p.post-footer { border-bottom-color:transparent; } p.post-footer em { display:block; float:left; text-align:left; font-style:normal; } a.comment-link { /* IE5.0/Win doesn't apply padding to inline elements, so we hide these two declarations from it */ background/* */:/**/url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 0 45%; padding-left:14px; } html>body a.comment-link { /* Respecified, for IE5/Mac's benefit */ background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 0 45%; padding-left:14px; } .post img { margin:0 0 5px 0; padding:4px; border:1px solid #ccc; } blockquote { margin:.75em 0; border:1px dotted #ccc; border-width:1px 0; padding:5px 15px; color:#666; } .post blockquote p { margin:.5em 0; } /* Comments ----------------------------------------------- */ #comments { margin:-25px 13px 0; border:1px dotted #ccc; border-width:0 1px 1px; padding:20px 0 15px 0; } #comments h4 { margin:0 0 10px; padding:0 14px 2px 29px; border-bottom:1px dotted #ccc; font-size:120%; line-height:1.4em; color:#333; } #comments-block { margin:0 15px 0 9px; } .comment-data { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 2px .3em; margin:.5em 0; padding:0 0 0 20px; color:#666; } .comment-poster { font-weight:bold; } .comment-body { margin:0 0 1.25em; padding:0 0 0 20px; } .comment-body p { margin:0 0 .5em; } .comment-timestamp { margin:0 0 .5em; padding:0 0 .75em 20px; color:#666; } .comment-timestamp a:link { color:#666; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .paging-control-container { float: right; margin: 0px 6px 0px 0px; font-size: 80%; } .unneeded-paging-control { visibility: hidden; } /* Profile ----------------------------------------------- */ @media all { #profile-container { background:#cdc url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_prof_bot.gif") no-repeat left bottom; margin:0 0 15px; padding:0 0 10px; color:#345; } #profile-container h2 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_prof_top.gif") no-repeat left top; padding:10px 15px .2em; margin:0; border-width:0; font-size:115%; line-height:1.5em; color:#234; } } @media handheld { #profile-container { background:#cdc; } #profile-container h2 { background:none; } } .profile-datablock { margin:0 15px .5em; border-top:1px dotted #aba; padding-top:8px; } .profile-img {display:inline;} .profile-img img { float:left; margin:0 10px 5px 0; border:4px solid #fff; } .profile-data strong { display:block; } #profile-container p { margin:0 15px .5em; } #profile-container .profile-textblock { clear:left; } #profile-container a { color:#258; } .profile-link a { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_profile.gif") no-repeat 0 .1em; padding-left:15px; font-weight:bold; } ul.profile-datablock { list-style-type:none; } /* Sidebar Boxes ----------------------------------------------- */ @media all { .box { background:#fff url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_side_top.gif") no-repeat left top; margin:0 0 15px; padding:10px 0 0; color:#666; } .box2 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_side_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 13px 8px; } } @media handheld { .box { background:#fff; } .box2 { background:none; } } .sidebar-title { margin:0; padding:0 0 .2em; border-bottom:1px dotted #9b9; font-size:115%; line-height:1.5em; color:#333; } .box ul { margin:.5em 0 1.25em; padding:0 0px; list-style:none; } .box ul li { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_arrow_sm.gif") no-repeat 2px .25em; margin:0; padding:0 0 3px 16px; margin-bottom:3px; border-bottom:1px dotted #eee; line-height:1.4em; } .box p { margin:0 0 .6em; } /* Footer ----------------------------------------------- */ #footer { clear:both; margin:0; padding:15px 0 0; } @media all { #footer div { background:#456 url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_top.gif") no-repeat left top; padding:8px 0 0; color:#fff; } #footer div div { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 15px 8px; } } @media handheld { #footer div { background:#456; } #footer div div { background:none; } } #footer hr {display:none;} #footer p {margin:0;} #footer a {color:#fff;} /* Feeds ----------------------------------------------- */ #blogfeeds { } #postfeeds { padding:0 15px 0; }

20 juli 2011

VINN en dag på Tom Tits för hela familjen!!


För ett litet tag sedan fick jag ett superfint paket skickat från Tom tits. Allt låg i en underbar resväska och redan där väcktes både min och barnens nyfikenhet!!

I resväskan låg supersåpbubblor som blir sega och härliga så att man kan ta på dem, en rolig liten jordglob somman kan snurra på så att världsdelarna hamnar helt på sned. Att sedan vrida tillbaka så att jorden blir rätt igen är inte helt lätt!! Ni minns kanske den där kuben sedan barndommen?? 

Med låg också ett presentkort för en heldag på Tom Tits i Södertälje för hela familjen!!
Men tyvärr kommer vi inte att kunna utnyttja detta så därför tävlar jag ut detta så att en annan familj får chansen att gå. Bra va?!

Vill du tävla om en presentkort för en heldag på Tom Tits i Södertälje (giltigt tom 30 Maj 2012)? Om man besöker innan den 31 Aug 2011 får man även en knep och knåp-gåva. 

Gör så här:

1. Skriv en kommentar här nedan med din mailadress och bloggadress.
2. Låna bilden här nedan och publicera den tillsammans med tävlingsinfo och länk till min blogg i din egna blogg. (Tävlingsbloggar ej godkända)
3. Om du inte har blogg skickar du ett mail till tre vänner +mig.

Tävlingen pågår fram till 7 Aug 2011. 
Lycka till!!

Tom tits, experiment, kemiska försök, kemi i förskolan

Etiketter: ,

13 kommentarer:

Klockan 20 juli 2011 kl. 17:29 , Anonymous Sanna sa...

Jag är väldigt gärna med och tävlar, flyttar hemifrån med min dotter nu den 1/9 så det mesta av pengarna går till allt som kommer behövas. Det vore därför extra roligt att få lyxa till det lite med en semester strax innan skol/dagisstart i höst.

Länkat: http://mammasvardag.blogg.se/2011/july/tavlar-om-en-upplevelse.html#comment

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

 
Klockan 20 juli 2011 kl. 20:19 , Blogger Fröken svår sa...

Jag är gärna med! Vilken fantastisk chans du ger oss läsare.
Jag har tipsat på min blogg;
http://rockbarnettavlar.blogspot.com/2011/07/tavlar-hos-fru-n-presentkort-for-en.html
Ha en fortsatt fin vecka!/JoHannah
rockbarnettavlar@hotmail.com

 
Klockan 20 juli 2011 kl. 22:10 , Anonymous veronica sa...

jag vll hemskt gärna vara med och tävla till detta fina pris.

jag har tipsat i bloggen
http://www.nogg.se/blogg.asp?idHomepage=49858&idBlogg=1147309

veronicahedlund@hotmail.se

 
Klockan 21 juli 2011 kl. 15:02 , Anonymous Anonym sa...

Hejan!
Vad rolig tävling och vad omtänksamt av dej att skicka vidare biljetterna. Detta skulle gör mina barn lycklig, en utflykt i höst med experiment.

Anja anjag@home.se

 
Klockan 21 juli 2011 kl. 16:45 , Anonymous Anonym sa...

Det skulle jag vilja vinna till mej & mitt barnbarn för vi älskar bus & skoj Pluppelina@home.se

 
Klockan 21 juli 2011 kl. 22:15 , Anonymous Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar om denna fina vinst! Skulle göra mina barn överlyckliga att få en utflykt till Södertälje och få testa en massa experiment!
Har tipsat om tävlingen i min blogg
http://www.henemo.devote.se/blogs/11134253/vinn-en-heldag-paa-tom-tits-foer-hela-familjen-.htm

Hälsningar, Carina
carina.henemo@gmail.com

 
Klockan 22 juli 2011 kl. 23:01 , Anonymous EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag är gärna med och tävlar. Vi bor jättenära Södertälje men ändå har jag aldrig besökt Tom Tits. Vore jättekul att vinna då sonen som är 4 år säkert skulle älska det.

Jag har tipsat i min tävlingsblogg samt lagt ett inlägg och en liten önskan om att vinna i min vanliga blogg

http://www.annakarlsson.se/blogg/2011/07/22/tom-tits/

info@annakarlsson.se

 
Klockan 25 juli 2011 kl. 10:32 , Anonymous Anonym sa...

Gud jag vill så himla gärna vinna, mina små tvillingar har pratat om tom tit nu i flera månader men det har inte blivit av att vi har åkt dit. Det vore fantastiskt att åka dit i sommar och så får tjejerna leka av sig och även vi föräldrar :).

Många Kramar från Erika

erikanbrg477@googlemail.com

Har även mailat 5 vänner om tävlingen och din blogg, men hoppas att jag själv vinner :P

 
Klockan 1 augusti 2011 kl. 20:35 , Anonymous annika sa...

Stopp! Nu ser jag tillräckligt blåst ut! Men vad gör man inte som mamma för att få ta med äventyrssugna barn till Tom Tits

jag tipsar min blogg
http://flinkan69.bloggplatsen.se/

annica@flinkens.com
Fånga dagen

 
Klockan 4 augusti 2011 kl. 17:13 , Anonymous caroline andersson sa...

Skulle vara riktigt roligt att vinna och skulle självklart ta med mina två små kusiner, som har tjatat länge nu om att få åka dit och skulle bli överlyckliga om dom dessutom fick åka dit med kusinen, samtidigt som det är en möjlighet för mig att komma iväg och göra något roligt innan min egna lilla kille/tjej kommer i November!

Har länkat till tävlingen i min blogg: http://caroliinea.bloggplatsen.se/2011/08/04/5955567-en-upplevelse/

Caroliinea@hotmail.com

 
Klockan 6 augusti 2011 kl. 18:09 , Anonymous Frida Sjölander sa...

http://phridan.blogg.se/2011/august/tavlar-om-ett-dagsaventyr-i-sodertalje.html

jag skulle bli otroligt glad över att få överraska min fina familj med detta äventyr.
Jag bor med den bästa sambon man kan tänka sig, tillsammans har vi en liten son som heter Arvid.
Dessa två är det bästa som finns, och jag skulle dela denna dag med dem :)

frida.sjolander@gmail.com

 
Klockan 6 augusti 2011 kl. 22:47 , Anonymous Anonym sa...

Håller tummarna för mig och mina tre söner.
Tom Tits låter spännande och barnens kusiner bor
i Södertälje så dit är vi ändå på väg inom kort!
Har mailat!

inastina1@hotmail.com

 
Klockan 7 augusti 2011 kl. 21:37 , Anonymous Sandra - mamma till Molly sa...

Jag är gärna med! :D

Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2011/august/tom-tits-78.html

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

 

Skicka en kommentar

Om du vill lämna ett litet avtryck som visar att du hälsat på hos mig blir jag väldigt glad! ♥♥♥

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida