This page has found a new home

Tävla om ett egendesignat skal från CaseApp.se

Blogger 301 Redirect Plugin margin:0; padding:20px 10px; text-align:center; font:x-small/1.5em "Trebuchet MS",Verdana,Arial,Sans-serif; color:#333; font-size/* */:/**/small; font-size: /**/small; } /* Page Structure ----------------------------------------------- */ /* The images which help create rounded corners depend on the following widths and measurements. If you want to change these measurements, the images will also need to change. */ @media all { #content { width:740px; margin:0 auto; text-align:left; } #main { width:485px; float:left; background:#fff url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_main_bot.gif") no-repeat left bottom; margin:15px 0 0; padding:0 0 10px; color:#000; font-size:97%; line-height:1.5em; } #main2 { float:left; width:100%; background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_main_top.gif") no-repeat left top; padding:10px 0 0; } #main3 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/rails_main.gif") repeat-y; padding:0; } #sidebar { width:240px; float:right; margin:15px 0 0; font-size:97%; line-height:1.5em; } } @media handheld { #content { width:90%; } #main { width:100%; float:none; background:#fff; } #main2 { float:none; background:none; } #main3 { background:none; padding:0; } #sidebar { width:100%; float:none; } } /* Links ----------------------------------------------- */ a:link { color:#258; } a:visited { color:#666; } a:hover { color:#c63; } a img { border-width:0; } /* Blog Header ----------------------------------------------- */ @media all { #header { background:#456 url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_top.gif") no-repeat left top; margin:0 0 0; padding:8px 0 0; color:#fff; } #header div { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 15px 8px; } } @media handheld { #header { background:#456; } #header div { background:none; } } #blog-title { margin:0; padding:10px 30px 5px; font-size:200%; line-height:1.2em; } #blog-title a { text-decoration:none; color:#fff; } #description { margin:0; padding:5px 30px 10px; font-size:94%; line-height:1.5em; } /* Posts ----------------------------------------------- */ .date-header { margin:0 28px 0 43px; font-size:85%; line-height:2em; text-transform:uppercase; letter-spacing:.2em; color:#357; } .post { margin:.3em 0 25px; padding:0 13px; border:1px dotted #bbb; border-width:1px 0; } .post-title { margin:0; font-size:135%; line-height:1.5em; background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_arrow.gif") no-repeat 10px .5em; display:block; border:1px dotted #bbb; border-width:0 1px 1px; padding:2px 14px 2px 29px; color:#333; } a.title-link, .post-title strong { text-decoration:none; display:block; } a.title-link:hover { background-color:#ded; color:#000; } .post-body { border:1px dotted #bbb; border-width:0 1px 1px; border-bottom-color:#fff; padding:10px 14px 1px 29px; } html>body .post-body { border-bottom-width:0; } .post p { margin:0 0 .75em; } p.post-footer { background:#ded; margin:0; padding:2px 14px 2px 29px; border:1px dotted #bbb; border-width:1px; border-bottom:1px solid #eee; font-size:100%; line-height:1.5em; color:#666; text-align:right; } html>body p.post-footer { border-bottom-color:transparent; } p.post-footer em { display:block; float:left; text-align:left; font-style:normal; } a.comment-link { /* IE5.0/Win doesn't apply padding to inline elements, so we hide these two declarations from it */ background/* */:/**/url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 0 45%; padding-left:14px; } html>body a.comment-link { /* Respecified, for IE5/Mac's benefit */ background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 0 45%; padding-left:14px; } .post img { margin:0 0 5px 0; padding:4px; border:1px solid #ccc; } blockquote { margin:.75em 0; border:1px dotted #ccc; border-width:1px 0; padding:5px 15px; color:#666; } .post blockquote p { margin:.5em 0; } /* Comments ----------------------------------------------- */ #comments { margin:-25px 13px 0; border:1px dotted #ccc; border-width:0 1px 1px; padding:20px 0 15px 0; } #comments h4 { margin:0 0 10px; padding:0 14px 2px 29px; border-bottom:1px dotted #ccc; font-size:120%; line-height:1.4em; color:#333; } #comments-block { margin:0 15px 0 9px; } .comment-data { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_comment.gif") no-repeat 2px .3em; margin:.5em 0; padding:0 0 0 20px; color:#666; } .comment-poster { font-weight:bold; } .comment-body { margin:0 0 1.25em; padding:0 0 0 20px; } .comment-body p { margin:0 0 .5em; } .comment-timestamp { margin:0 0 .5em; padding:0 0 .75em 20px; color:#666; } .comment-timestamp a:link { color:#666; } .deleted-comment { font-style:italic; color:gray; } .paging-control-container { float: right; margin: 0px 6px 0px 0px; font-size: 80%; } .unneeded-paging-control { visibility: hidden; } /* Profile ----------------------------------------------- */ @media all { #profile-container { background:#cdc url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_prof_bot.gif") no-repeat left bottom; margin:0 0 15px; padding:0 0 10px; color:#345; } #profile-container h2 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_prof_top.gif") no-repeat left top; padding:10px 15px .2em; margin:0; border-width:0; font-size:115%; line-height:1.5em; color:#234; } } @media handheld { #profile-container { background:#cdc; } #profile-container h2 { background:none; } } .profile-datablock { margin:0 15px .5em; border-top:1px dotted #aba; padding-top:8px; } .profile-img {display:inline;} .profile-img img { float:left; margin:0 10px 5px 0; border:4px solid #fff; } .profile-data strong { display:block; } #profile-container p { margin:0 15px .5em; } #profile-container .profile-textblock { clear:left; } #profile-container a { color:#258; } .profile-link a { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_profile.gif") no-repeat 0 .1em; padding-left:15px; font-weight:bold; } ul.profile-datablock { list-style-type:none; } /* Sidebar Boxes ----------------------------------------------- */ @media all { .box { background:#fff url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_side_top.gif") no-repeat left top; margin:0 0 15px; padding:10px 0 0; color:#666; } .box2 { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_side_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 13px 8px; } } @media handheld { .box { background:#fff; } .box2 { background:none; } } .sidebar-title { margin:0; padding:0 0 .2em; border-bottom:1px dotted #9b9; font-size:115%; line-height:1.5em; color:#333; } .box ul { margin:.5em 0 1.25em; padding:0 0px; list-style:none; } .box ul li { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/icon_arrow_sm.gif") no-repeat 2px .25em; margin:0; padding:0 0 3px 16px; margin-bottom:3px; border-bottom:1px dotted #eee; line-height:1.4em; } .box p { margin:0 0 .6em; } /* Footer ----------------------------------------------- */ #footer { clear:both; margin:0; padding:15px 0 0; } @media all { #footer div { background:#456 url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_top.gif") no-repeat left top; padding:8px 0 0; color:#fff; } #footer div div { background:url("https://resources.blogblog.com/blogblog/data/rounders/corners_cap_bot.gif") no-repeat left bottom; padding:0 15px 8px; } } @media handheld { #footer div { background:#456; } #footer div div { background:none; } } #footer hr {display:none;} #footer p {margin:0;} #footer a {color:#fff;} /* Feeds ----------------------------------------------- */ #blogfeeds { } #postfeeds { padding:0 15px 0; }

6 augusti 2012

Tävla om ett egendesignat skal från CaseApp.se

I veckan fick jag ett erbjudande från CaseApp där jag erbjöds testa att designa ett iPhone skal. Jag nappar sällan på erbjudanden som plingar till i mailboxen, men detta tyckte jag lät kul och därför testade jag. Och jag blev supernöjd!!

För det första var CaseApp:s hemsida så ren och stilren, lättnavigerad! Det krävdes inte många klick för att skapa ett skal och så var det enkelt att logga ut i kassan. Vissa sajter kräver att man ska registrera sig och fylla i många hundra grejer ;o). Så var det verkligen inte här. Jag skojar inte när jag skriver att jag beställde skalet på ca 5 min. Supersmidigt! Så som man önskar att det ska vara. 

Ett och ett halvt dygn senare låg den lilla godingen i min brevlåda. Ett riktigt skönt skal att hålla i. Blank och fin yta, men ändå en strävhet i det så att man har ett bra grepp om telefonen. Dessutom sitter skalet riktigt bra på- perfekt passform! 

Är ni sugna på att i stället designa era egna stickers (klistermärken) har företaget en systersait vid namn StickerApp.se.


TÄVLING
Jag har även fått möjlighet att tävla ut ett skal till er läsare. Roligt va?!

För att vara med i tävlingen gör du så här:

För en lott. 
Gilla CaseApp på Facebook och kommentera inlägget nedan med och ange din mailadress. 

För två lotter. 
Gilla CaseApp på Facebook. Låna därefter min bild här nedan och dela den i din blogg tillsammans med en länk till detta inlägget- http://knepstolparna.blogspot.se/2012/08/tavla-om-ett-egendesignat-skal-fran.html. (Tävlingsbloggar är ej godkända). Kommentera nedan och lämna din mailadress. 

Vill ni berätta hur ni skulle designa skalet får ni gärna göra det :o). 

Sista tävlingsdag är söndagen den 19 augusti. Vinnaren meddelas här i min blogg och via mail till vinnaren. 

Egendesignat skal från CaseApp.se

Etiketter: , ,

10 kommentarer:

Klockan 8 augusti 2012 kl. 11:58 , Anonymous Anna sa...

Har gillat på facebook =)hoppas på tur! mail: vildvatten@hotmail.com

 
Klockan 8 augusti 2012 kl. 19:43 , Anonymous Cassandra Gustafsson sa...

Jag har gillat på facebook =)

 
Klockan 8 augusti 2012 kl. 19:44 , Anonymous Cassandra Gustafsson sa...

glömde ju mailadressen : cazy@hotmail.se ;P

 
Klockan 8 augusti 2012 kl. 23:12 , Anonymous Elin sa...

Jag har gillat på facebook!
Mitt inlägg: http://simning.blogg.se/2012/august/mobilskals-tavlingar.html du måste skrolla ner lite för att du ska se inlägget om Din tävling.
Det betyder att jag har gjort allt för att vinna (gillat och delat) Och jag vill vekligen vinna!

gullstrum@gmail.com

HÅLLER TUMMAR OCH TÅR OCH HOPPAS PÅ VINST!

 
Klockan 11 augusti 2012 kl. 22:02 , Anonymous Anonym sa...

Jag är gärna med i den här tävlingen! Har varit med i många såna tävlingar men inte vunnit någon så det hade varit kul att vinna!:)
Jag har gillat på Facebook sen innan. :)
Jag har bildlänkat till tävlingen i menyn på bloggen. Och så har jag skrivit ett inlägg om tävlingen också:
http://dilindilir.blogspot.se/2012/08/tavling-hos-fru-n.html

dilindilir@hotmail.com

Håller tummarna, ha det bra! :)

 
Klockan 14 augusti 2012 kl. 02:54 , Blogger Dilan Dilir sa...

åh kul tävling,jag är med! :)

Har gillat caseapp på facebook och min mailadress är: dilandilir@hotmail.com

Om jag vann skulle jag scanna in en av mina senaste teckningar och ha det som design (denna ifall du undrar vilken : http://dilandilir.blogspot.se/2012/08/and-two-most-important-words-in-life.html ), skulle blivit så kreativt och fint! Håller tummarna! ♥

 
Klockan 14 augusti 2012 kl. 22:25 , Anonymous Linnea sa...

Dom gör ju så fina skal! Jag vill självklart vara med och tävla :)
Alla vandrar ju runt med dessa iphones och min sambo har varit sugen på att skaffa sig ett eget designat skal så hade varit jätte kul att få överaska honom med ett:)

Heter Linnea Granström på Facebbok där jag gillat*¨
Min mail: linnoea_89@hotmail.com

Håller tummarna :)

 
Klockan 17 augusti 2012 kl. 13:08 , Blogger Sofie sa...

Gillar pà FB med namn Sofie Lindholm

Hàller tummarna hàrt
Kram
citcit.kuruyemis@gmail.com

 
Klockan 17 augusti 2012 kl. 15:37 , Anonymous oda sa...

Jag är med, har gillat på facebook och delat bilden på min blogg!:)
Jag skulle vilja ha bilder på min nära och andra bilder som jag tagit själv. Ha en fin dag:)

Mail: xvanilj.sockretx@hotmail.com

 
Klockan 19 augusti 2012 kl. 22:46 , Anonymous Anonym sa...

Jag är med! Gillar på facebook!

Jag skulle ha en bild på min nya valp, eftersom han är så otroligt söt. =)

sophie_persson@yahoo.com

 

Skicka en kommentar

Om du vill lämna ett litet avtryck som visar att du hälsat på hos mig blir jag väldigt glad! ♥♥♥

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida